ПМ-20 хімія 20.12.22
ЛР № _10_ Кількість
годин: 2 години
ЛАБОРАТОРНА
РОБОТА №10
МЕТА: оволодіти методикою проведення
дослідів, які характеризують генетичні зв᾽язки між класами неорганічних сполук.
ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ: Увага! Будьте обережними і дотримуйтесь правил
при роботі з кислотами і лугами. При потраплянні на шкіру вони можуть викликати
подразнення і хімічні опіки.
ОБЛАДНАННЯ: пробірки, штатив для пробірок, піпетки, скляні палички, шпатель.
РЕАКТИВИ: розчини хлоридної кислоти (HCl),
сульфатної кислоти (H2SO4),
натрій гідроксиду (NaOH), барій нітрату (Ba(NO3)2), купрум (ІІ) сульфату (СuSO4),
натрій силікату (Na2SiO3), аргентум
(І) нітрату (AgNO3), кальцинована сода (Na2СО3).
ХІД
РОБОТИ:
Перед
виконанням кожного завдання, продумайте свої дії та складіть план експерименту.
ЗАВДАННЯ
№1. Доберіть реактиви і здійсніть хімічні перетворення згідно
зі схемою:
Мg ® МgCl2 ® Мg(ОH)2 ® МgSO4 ® Мg(NO3)2.
Напишіть
хімічні рівняння відповідних реакцій в молекулярній та йонно-молекулярній формах.
Послідовність
дій, спостереження і висновки запишіть у таблицю:
Послідовність дій |
Спостереження |
Висновки |
1. … |
… |
… |
… |
… |
… |
ЗАВДАННЯ
№2. Доберіть реактиви і отримайте за їх допомогою: а)
вуглекислий газ; б) купрум (ІІ) гідроксид; в) силікатну кислоту; г) аргентум
(І) хлорид.
Напишіть
хімічні рівняння відповідних реакцій в молекулярній та йонно-молекулярній
формах.
Послідовність
дій, спостереження і висновки запишіть у таблицю:
Послідовність дій |
Спостереження |
Висновки |
1. … |
… |
… |
… |
… |
… |
Сформулюйте
висновок
Комментарии
Отправить комментарий