М-19 Хімія
Виконану лабораторну роботу надіслати на електронну пошту
nataliasuhina15@gmail.com до 22.05.2020
Роботу оформлювати за загальними правилами (як звичайно), на аркушах А4 або в зошиті. Для перевірки надсилайте якісні фото лабораторної роботи. Неякісні фото перевіряти не буду.
Нагадую! Ті студенти, які своєчасно не надали для перевірки ПР3 і ЛР4, які ми виконували на заняттях в колледжі, повинні переслати і фото цих робіт. Ітогова оцінка виставляється тільки за повне виконання навчального плану.
Роботу оформлювати за загальними правилами (як звичайно), на аркушах А4 або в зошиті. Для перевірки надсилайте якісні фото лабораторної роботи. Неякісні фото перевіряти не буду.
Нагадую! Ті студенти, які своєчасно не надали для перевірки ПР3 і ЛР4, які ми виконували на заняттях в колледжі, повинні переслати і фото цих робіт. Ітогова оцінка виставляється тільки за повне виконання навчального плану.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА №5 (2 год)
ТЕМА: ГЕНЕТИЧНИЙ ЗВ᾽ЯЗОК МІЖ КЛАСАМИ
ОРГАНІЧНИХ СПОЛУК. ЯКІСНІ РЕАКЦІЇ НА БІЛКИ.
МЕТА: оволодіти
методикою проведення дослідів, які характеризують хімічні властивості
органічних речовин різних класів і генетичні зв᾽язки між ними, навчитись визначати
білки за допомогою якісних реакцій.
ОБЛАДНАННЯ: пробірки, штатив для
пробірок, піпетки, скляні палички, хімічний стакан, колби, нагрівальний прилад,
газовідвідна трубка, сірники.
РЕАКТИВИ: розчини купрум(ІІ)
сульфату (СuSO4), оцтової
кислоти (СН3СООН), натрій гідроксиду (NaOH), калій
перманганату (КМnО4), натрій карбонату (Nа2СО3),
формальдегіду (НСНО), глюкози (С6Н12О6), амоніачний
розчин аргентум (І) оксиду (Аg2О), спиртовий
розчин йоду (I2), концентрована нітратна кислота (НNО3),
розчин білка курячого яйця, крохмальний клейстер, фенолфталеїн, гліцерин (С3Н8О3),
кальцій карбід (СаС2), магнієва стружка (Мg),
дистильована вода.
ХІД РОБОТИ:
1. Переглянути навчальний відеофільм з проведення хімічних дослідів за
посиланням:
2. Заповнити таблицю (із обов᾽язковим записом хімічної реакції, де це
можливо, і висновка до кожного досліду):
Що робили
|
Що спостерігали
|
Дослід 1.
Назва досліду
|
|
Що робили
|
Що
спостерігали
|
Рівняння
хімічної реакції
|
|
Висновок:
|
|
Дослід 2.
Назва досліду
|
|
…
|
…
|
3. Сформулювати загальний висновок.
Комментарии
Отправить комментарий