ПМ-22 біологія і екологія 01.11.22

  01.11.2022

Контрольна робота (2 год.)

Тема "БІОРІЗНОМАНІТТЯ"

Увага! Номер варіанта співпадає з порядковим номером студента в класному журналі!

Контрольну виконувати в окремому зошиті (тоненькому, для контрольних робіт). На кожному аркуші вказувати прізвище, групу і дату. 

Питання переписувати!!!


Варіант 1

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову клітини даного об᾽єкту, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання кір вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі археї? Які особливості їхньої будови? Оцініть їхнє значення і роль у природі.

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви багатоклітинних організмів:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

Варіант 2

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову бактеріальної клітини, позначте компоненти клітини, вкажіть їх функції.

4. Для захворювання туберкульоз вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі пріони? Які особливості їхньої будови? Оцініть їхнє значення і роль у природі.

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до царства рослин:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 Варіант 3

1. Який рівень організації живої природи зображено на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову тваринної клітини, позначте компоненти клітини, вкажіть їх функції.

4. Для захворювання СНІД вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі еубактерії? Які особливості їхньої будови? Оцініть їхнє значення і роль у природі.

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до царства тварин:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

 Варіант 4

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову клітини даного об᾽єкту, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання гепатит А вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі вищі рослини? Назвіть декілька представників. За якими основними критеріями їх відносять до даної таксономічної категорії?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до прокаріотів (доядерних):

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 Варіант 5

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову рослинної клітини, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання гепатит В вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі твариноподібні організми (найпростіші)? Назвіть декілька представників. За якими основними критеріями їх відносять до твариноподібних організмів?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до еукаріотів (ядерних):

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

 

Варіант 6

1. Який рівень організації живої природи зображено на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука вивчає зображені на малюнку організми?

3. Замалюйте схематично будову вірусної частинки, позначте компоненти, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання гепатит С вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі справжні тварини? Назвіть декілька представників. За якими основними критеріями їх відносять до справжніх тварин?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до неклітинних форм життя:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

 Варіант 7

1. Який рівень організації живої природи зображено на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?



2. Яка біологічна наука вивчає зображений об᾽єкт?

3. Замалюйте схематично будову бактеріофага, позначте структурні компоненти, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання дизентерія вкажіть:

          а) природу збудника,

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі губки? Назвіть декілька представників. За якими основними критеріями їх відносять до даної таксономічної категорії?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до клітинних форм життя:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

 

Варіант 8

1. Який рівень організації живої природи зображено на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову рослинної клітини, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання гонорея вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі водорості? Назвіть декілька представників. За якими основними критеріями їх відносять до даної таксономічної категорії?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до царства грибів:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

 

Варіант 9

1. Який рівень організації живої природи зображено на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука вивчає зображений об᾽єкт?

3. Замалюйте схематично будову клітини даного об᾽єкту, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання грип вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі віроїди? Назвіть особливості їхньої будови? Які захворювання вони викликають?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до справжніх багатоклітинних тварин:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

 

Варіант 10

1. Який рівень організації живої природи зображено на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука вивчає зображений організм?

3. Замалюйте схематично будову тваринної клітини, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання вітряна віспа  вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі пріони? Назвіть особливості їхньої будови? Які захворювання вони викликають?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до губок:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

 

Варіант 11

1. Який рівень організації живої природи зображено на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?



2. Яка біологічна наука вивчає зображений об᾽єкт?

3. Замалюйте схематично будову тваринної клітини, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання герпес  вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі гриби? Назвіть декілька представників. За якими основними критеріями їх відносять до даної таксономічної категорії?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до автотрофів:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

 

Варіант 12

1. Який рівень організації живої природи зображено на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?



2. Яка біологічна наука вивчає зображений організм?

3. Замалюйте схематично будову складного вірусу, позначте структурні компоненти, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання малярія вкажіть:

          а) природу збудника,

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі мохоподібні? Назвіть декілька представників. За якими основними критеріями їх відносять до даної таксономічної категорії?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до гетеротрофів:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

 

Варіант 13

1. Який рівень організації живої природи зображено на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука вивчає зображений організм?

3. Замалюйте схематично будову клітини даного організму, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання дифтерія вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі папоротеподібні? Назвіть декілька представників. За якими основними критеріями їх відносять до даної таксономічної категорії?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до мікроорганізмів:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

 

Варіант 14

1. Який рівень організації живої природи зображено на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову бактеріальної клітини, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання сказ вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі голонасінні? Назвіть декілька представників. За якими основними критеріями їх відносять до даної таксономічної категорії?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що відносяться до макроорганізмів:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

 

Варіант 15

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову рослинної клітини, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Опишіть життєвий цикл вірусів. Що таке віріон?

5. Які особливості рослин відрізняють їх від інших автотрофів?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що живуть у водному середовищі:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

Варіант 16

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку?  Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову клітини цього об᾽єкту, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Опишіть життєвий цикл бактеріофагів. Як людина може використати властивості бактеріофагів?

5. Які особливості відрізняють царство тварин від інших царств живого?

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що є паразитами людини:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

  

Варіант 17

1. Який рівень організації живої природи зображено на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука вивчає зображений об᾽єкт?

3. Замалюйте схематично будову клітинної мембрани, позначте компоненти, вкажіть їхні функції.

4. Хто такі археї? Чому їх відносять до екстремофілів?

5. Які особливості відрізняють царство грибів від інших царств живого? Назвіть декілька представників цього царства.

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, що мешкають в організмі людини:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

  

Варіант 18

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову клітини цього об᾽єкту, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Хто відноситься до неклітинних форм життя? Як вони побудовані? Чому їх називають внутрішньоклітинними паразитами?

5. Які особливості відрізняють царство рослин від інших царств живого? Назвіть декілька представників цього царства.

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, в клітинах яких є хлоропласти:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

Варіант 19

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука вивчаює зображений об᾽єкт?

3. Назвіть клітинні огранели, що є однаковими для клітин прокаріотів і еукаріотів, вкажіть їхні функції.

4. Хто відноситься до клітинних форм життя? Наведіть приклади одноклітинних і багатоклітинних організмів. В чому особливості їхньої організації?

5. Які особливості відрізняють царство еубактерій від інших царств живого? Назвіть декілька представників цього царства.

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, в клітинах яких є ядра:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.

 

 

Варіант 20

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука вивчає зображений об᾽єкт?

3. Назвіть клітинні огранели, що є тільки в клітинах рослин, вкажіть їхні функції.

4. Назвіть шляхи, якими віруси можуть потрапити до організму людини. Наведіть приклади. Запропонуйте міри профілактики вірусних захворювань.

5. Які особливості відрізняють царство археїв від інших царств живого? Назвіть декілька представників цього царства.

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, в клітинах яких немає ядра:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.



Варіант 21

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?


2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову клітини даного об᾽єкту, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання сказ вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі археї? Які особливості їхньої будови? Оцініть їхнє значення і роль у природі.

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви еукаріотичних організмів:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія. 



Варіант 22

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?



2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову клітини бактерії, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання туберкульоз вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі віруси? Які особливості їхньої будови? Оцініть їхнє значення і роль у природі.

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви прокаріотичних організмів:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.



Варіант 23

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?



2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову рослинної клітини, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Для захворювання віспа вкажіть:

          а) природу збудника (вірусна чи бактеріальна),

          б) шляхи проникнення збудника до організму,

          в) запропонуйте міри профілактики даного захворювання.

5. Хто такі археї? Які особливості їхньої будови? Оцініть їхнє значення і роль у природі.

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви рослин:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.



Варіант 24

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?

2. Як називається біологічна наука, що вивчає клітини? Назвіть методи, за допомогою яких можна досліджувати клітини.

3. Назвіть клітинні огранели, що є в клітинах тварин, вкажіть їхні функції.

4. Назвіть шляхи, якими хвороботворні бактерії можуть потрапити до організму людини. Наведіть приклади. Запропонуйте міри профілактики бактеріальних захворювань.

5. Які особливості відрізняють царство рослин від інших царств живого? Назвіть декілька представників цього царства.

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, в клітинах яких немає ядра:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.



Варіант 25

1. На якому рівні організації знаходиться об᾽єкт, зображений на малюнку? Які дослідження можна проводити на цьому рівні?



2. Яка біологічна наука його вивчає?

3. Замалюйте схематично будову клітини цього об᾽єкту, позначте компоненти клітини, вкажіть їхні функції.

4. Хто відноситься до неклітинних форм життя? Як вони побудовані? Чому їх називають внутрішньоклітинними паразитами?

5. Які особливості відрізняють царство грибів від інших царств живого? Назвіть декілька представників цього царства.

6. Із наведеного ряду живих організмів випишіть назви організмів, в клітинах яких є мембранні органели:

інфузорія туфелька, бодяга ставкова, гідра звичайна, медична п᾽явка, равлик виноградний, аскарида людська, хрущ травневий, евглена зелена, амеба дизентерійна, кишкова паличка, сосна звичайна, мухомор червоний, вірус Ебола, слон індійський, яблуня домашня, ВІЛ, лактобактерія, радіолярія.


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

М-19 Біологія

ПМ-19 Біологія

ПМ-19 Біологія